26 Ocak 2012 Perşembe

Her an her şey olabilir, aç gözünü ve yürü...

         Selam dostlar! Epey oldu görüşmeyeli değil mi? İşler güçler derken hayat bir bakmışsın seni rotandan saptırmak için var gücüyle çalışıyor. Yok sanki hiç başka derdimiz ya.... Neyse konumuz bugün bu değil. Size biraz neler oluyor ondan bahsetmek istiyorum. Aldım mı izni? Eh yeterli, zaten buradan sonra okumak istemeyen çoktan kapatmıştır. Teşekkürler.


         Çok ufak yaşlardan itibaren rock ve metal müzik dinlemeye başlamıştım. Büyük ağabeylerim vardı hep bak bunu dinle veya şuna da göz at diye yönlendiren. Sağ olsunlar şu an bir müzik zevki oluşturabildiysem kendimde onların serbest yönlendirmelerindendir. Onlara da teşekkürler. Başlığa teşekkürler mi yazsaydım komple ne? Neyse, neyse konuyu dağıtmayayım. Zaman geçti eşek kadar adam olduk falan tabi derken artık karakter sahibi bir birey haline gelmeye başladığımda ilk ödülümü de almıştım hayatım adına. Norveç'den bir dergi bana imkan tanımıştı. İngilizce dilde yazdığım yazılardan sonra bana ülkeye gelip giden gruplarla röportaj imkanı sağlayacaklardı. Yaklaşık 2 yıl kadar pek çok idolüm ile tanıştım bu süre zarfında. Ancak hayat yine rotadan saptırmak için uğraş vermeye devam ediyordu elbette ki Üniversite muhabbeleri de bunun en ayak kaydıranıydı galiba.



          Bütün olup bitenin ardından önüme bakıp çatalın bir ucundan yola devam edecektim bir şekilde. Üniversiteyi kazanıp hayalim olan Klasik Arkeoloji bölümüne girmek ya da sınavı kaybedip hayatımı Norveç'e taşımak. Eh memleketimi seven ve cebine her ne kadar güvense de memleketini daha çok seven bir adam olarak öncelikli hedefi kazanıp Klasik Arkeoloji'ye girdim. Ancak bu sebepte ötürü dergi benden desteğini çekip daha fazla çalışamayacaklarını söylemişti bile. Ama ben bu yoldan şaşmadım ve çalışmalarıma da Arkeolojinin yanında devam etme kararı aldım. Şu geçen süre içerisinde önce Karakalem ile çalışmaya başladım, sonra da Destroy Fanzine ile. Bana destek olan editörlerime ve ekip arkadaşlarıma çok teşekkürler.
       
          E abi bunca zırvayı dayadın peş peşe nedir olay? Olay şu arkadaşlar; hayat her ne kadar sizi yolunuzdan çıkarmaya çalışsa da kararlı ve karakterli adımlar atarsanız her istediğinizi başarabilirsiniz. Şu an halen idollerimle tanışmaya devam ediyorum, onlarca rock ve metal müzik müzisyeni ile irtibattayım ve İstanbul Üniversitesi'nde Klasik Arkeolog olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum.

         Konfüçyus der ki; "Hiç kimse başarı merdivenini elleri cebinde tırmanmamıştır." O yüzden çıkarın ellerinizi ceplerinizden ve hedefiniz için bir şeyler yapmaya başlayın. Evet, hemde hemen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder